Super trevlig dag

Vi kom fram till marieberg vid 12 tiden, gick i lite affärer i väntan på laxå folket. Köpte min färgbomb till håret och sen så hittade jag ett par skor. Hittade de inne på din sko och det var rea på de så jag slog till :D Lägger upp bild på de senare ikväll eller i morrn.

Mötte upp anje, andreas och kalle sen och då stod det mat på schemat då både älsklingen, jag, madde, chrille och charlie var hungriga. När vi alla var mätta och belåtna så tog vi några varv i lite olika affärer.

Snackade en massa skit, planerade in lite saker till sommaren och så avslutade vi dagen med en glass inne på donken innan vi alla åkte hem till sig.

Nu sitter älsklingen och jag hemma, mätta som bara en i soffan. Blir att slöa en lite stund för sen ikväll ska vi på bio med madde och chrille. Vi ska titta på The Avengers, hoppas på att den ska vara bra :)
/M

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0