Aldrig mer fet

Har suttit och tittat på det programmet nu på teve och vilken inspiration det ger än till att träna. Visst jag är inte fet eller överviktig men det ger mig ändå en sådan motivation till att träna och äta rätt.
 
Visst måste man få unna sig lite godis, någon kaka och läsk ibland men med måtta! Så länge man äter med måtta och rör på sig så kan man äta nästan i stort sätt vad som helst.
 
Nej nu ska jag byta om till träningskläder och dra med min karln till gymmet för att svettas lite :)
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

rekommenderar programmet, Aldrig Mera Fet.. riktigt bra faktiskt jämfört med alla sådana som går på tv :) skönt att gymma, vill också men inte haft motivation + att jag har fullt upp i helgen.. en del träning ändå med allt bärande :P

2012-11-16 @ 08:45:51
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0