Ännu en regning dag..?

Sovit som en prinsessa men ändå var jag helt slut som människa när jag vaknade. Men frukosten är intagen och träningskläderna är på så snart ska jag ge mig iväg mot gymmet :)
 
Ser ut som om det kommer bli ännu en regning dag :/ Ja det är väl tur att man behöver städa av lägenheten så man måste spendera större delen inomhus haha :P
 
Har ni samma tråkiga väder som jag i dag?
/M
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Hatar vädret nu fram till snön kommer, bara kallt, regning & jobbigt :(
Hoppas du får en bra dag iallafall!

SV: Tack gumman :)

2012-11-06 @ 09:22:53
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Louise

Här i söder är det faktistk sol idag! Eller än så länge kanske man ska säga, det kan ju forfarande ändras. Jag är ju tyvärr tvingad att sitta inne och plugga...

2012-11-06 @ 12:46:58
URL: http://louiisea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0