Dags att göra slut..

eller åtminstonde dra ner på pasta och socker. Tänkte byta ut pastan mot matvete istället, de två ända gångerna pasta är okej att äta är när det kommer till korvstroganoff och köttfärssås. Annars så är det ett big no no och självklart ska det ätas i måtlig portion!
 
Sen så sak jag även dra ner på sockret, ska försöka att bara ha honung och mjölk i teét samt att bara dricka o´boy max 1 gång i veckan. Sen får vi inte glömma den där förbannade ketchupen som det finns bra mkt socker i, det ska jag också dras ner på. Men det kommer det göras automatiskt när jag byter ut pastan mot matveten.
 
Ska även försöka minska portionerna och verkligen känna efter om man är mätt i stället för att äta som en hästa och få matkoma sen :P Fikabröd är inga problem, är inte så mkt för att äta det som jag är för att baka det ^^
 
Det här gör jag för att kroppen ska må bättre samt att man kan hoppas att man går ner några kilon. Om det är någon som har några andra tips så tas det gärna emot :)
 
Nej nu ska jag krypa ner i sängen och få min skönhetssömn, natti natti.
/M
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: kaffehörnan

stora förändringar önskar dig lycka till

2012-11-14 @ 09:22:57
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0