Effektiv dag

Denna torsdag började med ett gympass med grannen, väl hemma vart det till att roa sig med att diska. Tog mig ner på stan sen och hämtade ut mina pysselsaker jag hade beställt.
 
Fixade lite lunch när jag kom hem och slöa tittade på teve en stund. Sen satte jag igång och började med mina julkort. Han nästan klart med de, lite små detaljer som fattas bra.
 
Fick sen ett ryck och bakade ca 25 st hallongrotter, alla förutom 2 st ligger i frysen. Man måste ju smakprova så man vet ifall de går att bjuda på eller inte :P
 
Så nu är typ 1/3 av frysen full med en massa smarrigt fikabröd som hallongrottor, dumlekakor, kärleksmums och chokladbollar. Haha gästerna som kommer och firar sambon nästa helg kommer väl att få en sockerchock.
 
Har hunnit med att vara ute en sväng i sköldinge nu på kvällen. Sambon höll till i garaget medans jag var nere i svärmors lokal. Karlarna har skrivit en liten shoppinglista tills på lördag då vi ska till linköping och bla gå på biltema.
 
Nu är vi hemma och ska ladda batterierna innan det är dags att fara till gymmet och för min del göra dagens andra träningspss.
 
Hoppas ni har haft och kommer ha en fortsatt fin torsdagskväll :)
/M
  
 
 

Ditt ord
Postat av: Mikaela

Mys med lite pyssel och kakbak! :)

sv; Jaa gillar den verkligen :)

2012-11-22 @ 21:20:52
URL: http://mikaelapetra.bloggplatsen.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

Åh va duktig du är!
Vill också pyssla med annat än smycken och dreads nu ^^

SV: Får helt enkelt fråga Bell hur hon gjorde, snyggare mdd blonda/vita slingor i rött hår än svarta iallafall, så som jag tänker mig eftersom jag hellre har svarta tröjor på mig än vita och blir snygga nyanser då :D

2012-11-23 @ 08:32:27
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage

SV: Jo kan tänka mig att de gör ont som fan att pierca sig i tungan, men som sagt vill man va fin får man lida pin ;P

2012-11-23 @ 09:42:49
URL: http://johannasvintage.blogspot.se
Postat av: Sara

Fina julkort!

2012-11-23 @ 12:20:16
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0