God humm morgon

Hade ju tänkt ta mig en liten sovmorgon i dag då hundarna och jag tog sista kisspromenaden sent i går kväll. Men icke då kvart i 7 fick jag vackert gå upp då lill skiten hade spytt på mattan.
 
Det är inte lätt när man är ett matvrak och tuggar i sig en massa "skit" när man är ute på promenad. Så det vart till att skrubba mattan och sen var det lika bra att gå ut när vi ändå var uppe och vakna.
 
Nu har vi alla 3 fått frukost i magen och busfröna ligger och sover. Själv njuter jag av en kopp teé och försöker hitta något skoj på teven utan någon framgång. Får se ifall jag kryper en i sängen sen brevid min karl som ligger och sover som en bebis.
/M
 

Soffhäng med lily i går
 
Zelma var även hon med på ett hörn
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Så söta dem är (:
Nej inget planerat för jag skulle jobbat idag 12-22 men nu fick jag hoppa in och jobba på morgonen istället så kanske kan hitta på ngt skoj ändå. Ska du göra något kul?

2012-11-10 @ 08:19:47
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: malin

åh vilket mys! kanske inte uppvaknandet men.. jo det har du rätt i, jag längtar efter sommaren! :) sola & bada.. det var riktigt kallt ute igår, idag är det tvärt om ^^

2012-11-10 @ 11:17:17
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: malin

vad skööönt :) jag sov en lite längre stund idag med.. väldigt grått här med men inget regn som de ser ut ännu ^^

2012-11-10 @ 13:16:44
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0