Hej och hå det mesta är nu klart

Ett skönt pass på gymmet är nu avverkat, riktade in mig på kondition och ben i dag. Åh visste ni att rumpan tränast typ mest när man går på ett löpband med lite lutning på. Inte konstigt att jag älskar löpbandet så himla mkt ;)
 
Kan cheka av duschning, disk och handling på att göra listan. Första tvättmaskinen är i gång så medans den jobbar ska jag ta en lite paus. Ska kolla in Ikeas hemsida och se vad vi ska köpa för skoj när vi ska dit i slutet av månaden.
 
Jag har en känsla av att den listan kommer bli jätte låååång och det kommer nog mest vara små saker på listan för vi behöver inga nya möbler eller porslin. Sen lär man nog hitta en hel del saker när man går där som man tycker att det hör vore ju bra att ha ^^
/M
 
 
 
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

åh man kommer aldrig tomhänt ifrån IKEA om de så än är servetter ^^ hahha! duktig du är, jag orkar verkligen inte idag.. tänkte ta det i morgon eftersom jag ändå jobbar samma tid då. Jobbet gick bra utöver att jag glömde en person som skulle ha E-kost så de blev lite snurrigt! men gick bra ändå. inget allvarligt, e-kost = berikad med mer fett bara då de äter dåligt. ska också handla lite smått idag, älskar en full kyl & frys :D tycker crosstrainer är bättre då det är den mest effektiva och skonsammaste konditionsmaskinen. tränar både styrka, kontidition, inget slit på leder och riktigt rolig :D

2012-11-12 @ 15:51:37
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0