Sol & blåst

Ser ut att kunna bli en fin dag i dag även fast det ser ut att blåsa snål blåst. Solen börjar titta fram här och där vilket är härligt :)
 
I går kväll åkte jag ut en sväng till min fina kusin och hennes barn. Vi satt och skvallra, tittade på teve och käkade glass :) Kallt som satan var det när sambon kom och hämtade mig på kvällen.
 
 
Nu ligger frukosten i magen, ska hoppa in och borsta tänderna sen tänkte jag bege mig till gymmet och göra lite nytta. Tror det blir en promenad med sophia och dogsen i dag också :)
 
Sen sak man ner till AF för möte, mindre kul men det brukar gå snabbt och smidigt. Får hålla tummarna för att det gör det i dag också :D
 
Har ni några planer för dagen?
/M

Ditt ord
Postat av: Jennifer

sv: Haha nu såg jag honom på bilden :)

2012-11-07 @ 09:18:32
URL: http://nattstad.se/jennifeersassih

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0