75 frågor, 75 svar

1. Hur gammal är du om fem år?
Jag är 30 år. Shit är det dags att börja få ålders noja snart ^^
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag?
 
Min sambo.

3. Hur lång är du?
ca.170 cm

4. Vilken är den senaste filmen du sett?
Tror det var Red riding hood and the huntsman.

5. Vem ringde du senast?
Min tatuerare.

6. Vem ringde dig senast?
Micke en killkompis.

7. Hur löd det senaste sms:et du fick och vad stog det?
"Hej har tagit hem handskar åt dit kram monica"

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Föredrar sms men är det viktiga saker så ringer jag.

9. Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Sambos

10. När såg du senast din mamma?
För ca 3 timme sen.

11. Vilken ögonfärg har du?
Blåa

12. När vaknade du i dag?
Vakna 6.25 men gick upp 8.30

13. Vilken är din favoritlåt?
Oj, det varierar men förtillfället All i need med Within temptation.

14. Vilken är din favoritplats?
Ute på landet elller i jänkaren.

15. Vilken plats föredrar du minst?
Arbetsförmedlingen.

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Då har jag fast jobb, hus på landet med stort garage fullt med gamla bilar. Två barn och hund att hålla reda på :)

17. Vad skrämde dig om natten som barn?
Mörkret.

18. Vad fick dig verkligen att skratta senast?
När K visade bilder på uppstppade djur som såg ut som hej kom och hjälp mig..

19. Hur stor är din säng?
180 cm

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Äger en bärbar dator och stationär men det har mina föräldrar hemma hos sig.

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor.

22. Hur många kuddar har du i sängen?
Fyra, K har två och så har jag två.

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.

24. Vilka städer har du bott i?
Katrineholm.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor inomhus, ibland barfota på sommare. Skor utomhus.

26. Är du social?
Ja det är jag. Men det är skönt att va för sig själv ibland också.

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerrys Fairly nuts

28. Vilken är din favoritefterrätt?
Fruktsallad med kolagrädde.

29. Tycker du om kinamat?
Det är gott men det får inte bli för ofta.

30. Tycker du om kaffe?
Absolut INTE. Som svärfar säger, jag är inte vuxen än haha!

31. Vad dricker du till frukost?
Vatten eller juice.

32. Sover du på någon särskild sida?                                                                                                     Höger sida är nog favoriten att somna och sova på.

33. Kan du spela poker?
Njaa sådär.

34. Tycker du om att mysa/kela?
Ja det är myyysigt.

35. Är du en beroendemänniska?
Nej, visst kan det va svårt att motstå godis ibland. Men brukar lyckas stå emot ifall jag verkligen vill.

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, två gamla klasskompisar.

37. Vill du ha barn?
Ja det vill jag :)

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, en gång.

40. Föredrar du havet eller en bassäng?
Havet, helst med klart vatten så man ser ner till havsbotten.

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder, heminrednings prylar och min sambo.

42. Äger du dyrbara smycken?
Ja, ett halsband, 2 armband och en ring.

43. Vilket är ditt favoritprogram på tv?
Hart of Dixie, suburgatory och cougar town!

44. Kan du rulla med tungan?
Nej

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Oj det vet ja inte.

46. Sover du med gosedjur?
Nej.

47. Vad har du för ringsignal?
Dropkick murphys - shipping up to boston

48. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja det har jag, de ligger i en lite låda.

49. Vad har du närmast dig just nu som är rött?
Ketchupflaskan .

50. Flirtar du mycket?
Nej det gör jag inte.

51. Kan du byta olja på bilen?
Om någon pratar mig igenom det.

52. Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nope, hoppas inte på att få det heller.

53. Vilken var den senaste boken du läste?
Någon svensk deckare, kommer dock inte ihåg vad det heter.

54. Läser du dagstidningen?
Ibland.

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej.

56. Dansar du i bilen?
Haha ibland.

57. Vilken radiostation lyssnade du till senast?
Det måsta ha varit Rockklassiker.

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Adressen till sivletto.

59. När var du i kyrkan senast?
Det var förra året när Theo döptes.

60. Vem är din favoritlärare på högstadiet?
Öhm.....

61. Hur länge har du campat som längst i ett tält?
En natt och gör aldrig om det. Sover hellre i en bil!

62. Vad hatar du?
Folk som ska lägga sig i andras liv och tror de vet allt om än. Idioter som våldtar eller gör andra grova brott.

63. Vad lyssnar du på just nu?
Ljudet från K:s spel på xbox:et

64. Har du varit med i tidningen?
Ja, några gånger.

65. Vad är det konstigaste du ätit?
Oj det vet jag inte ^^

66. Vad ska du göra nästa sommar?
Åka på CCW.

67. Vad är det för färg på din tandborste?
Baby rosa.

68. Vad tänder du på hos det motsatta könet?
Ögon, kroppsform och utstrålningen.

69. Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Mamma, hon har de bästa svaren och råden.

70. Har du någon piercing?
Japp, 3 st. Hade 5 förut.

71. Din största vinst?
500 kr tror jag det var på premieobligationer

72. Civilstånd?
Förlovad med K.

73. Vilka hemsidor besöker du dagligen?
Hemnet, fb, hotmai och så läser väldigt mycket bloggar så kan inte namnge allt och alla.

74. Är du fåfäng?
Ja lite ibland.

75. Ångrar du någonting du gjort?
Nej det gör jag inte för alla val man gjort har format mig till den jag är i dag.

 

 


Ditt ord
Postat av: malin

Vad roligt, älskar listor så jag snor denna! härligt med fika på café.. en annan har varit på gymmet och dött en aning ^^ haha! utöver huvudet så har jag en toppen dag, sambon kommer ju hem :D

2012-10-11 @ 10:32:02
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0