En fet klapp på axeln

En trött och nyduschad tjej har precis sjunkit ner i soffan och är jävligt njöd med att hon tog sig till gymmet. En fet klapp på axel till mig själv som lyckades ta mig i väg.
 
Det vart mest kondis och lite ben träning i dag, kände att det räcker då jag inte riktigt känner mig hundra i kroppen. Lycko känsla i kroppen efter att ha varit på gymmet går inte att beskriva förutom att man känner sig så sjukt nöjd med sig själv.
 

Godiset har jag lyckats hålla mig borta ifrån i lite mer än 2½ vecka och läsken dricks det nästan ingen ting av längre. Nu ska jag bara börja att dra ner lite på matportionerna, äta långsammare så man verkligen hinner känna när man börjar bli mätt.
 
 
Men på tal om mat så ska jag ta en knäckemacka och makrillsfilé i tomatsås och ett stort glas vatten sen blir det sängen för min del.
Natti natti :)
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: Mikaela

Jag vill också börja träna, men har faktiskt inte råd nu :/

sv; Jaa eller hur :)

2012-10-16 @ 22:43:55
URL: http://rocknrolldoll.blogg.se
Postat av: Mikaela

sv; Jo det är ju så :/ och så har jag ingen vidare ekonomi heller om man säger så. Även fast det kanske ser så ut ofta i bloggen.

På modehus.nu :) 447kr!

2012-10-16 @ 23:35:26
URL: http://rocknrolldoll.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0