Gå in och läs detta!

Jag tycker att alla ni som kickar in på min blogg och har hjärtat på rätt plast ska gå in på Sailor Jo`s blogg. Här är en direkt länk till inlägge jag vill att ni ska läsa Lilla Sophie . Det handlar om Sophie som kämpade mot bröstcancer med som tyvärr inte vann kampen utan efterlämade sig en sambo, son, familj och många vänner.
 
Gå in och läs inlägget och se hur just du kan hjälpa männsikor som sophie som drabbats utan denna hemska sjukdom. Gör som jag och hjälpt till för man vet aldrig om man själv eller någon närstående kommer att drabbas en dag.
 
/M
 

Ditt ord
Postat av: yasmine modell mamma och fru

låter mys
jag ska ta ett skumbad nu är så frusen hoppas du får en fin kväll
kraaams

2012-10-14 @ 18:37:59
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0