Glitter & huvudvärk

Efter att ha gått igenom alla korgar som vi har i två olika bokyllor så vart det en stor ica påse men skit som jag kunde kasta. Mesta delen var en massa onödiga papper som man har sammlat på hög.
 
Sambon kom hem tidigare från jobbet så medans han började med maten vid 3 tiden så tog jag mig an diskbärgen som jag har blundat för större delen utan dagen.
 
Huvudvärken kom smygandes redan när jag var ute på promenad med sophia och inte vart det bättre efter middagen. Vart till att vila en stund, det och mycket vatten gör att det börjar kännas bättre. Tror dock det fårn bli en alvedon om någon timme för inte tänker jag låte lite huvudvärk stoppa mig från att dra till gymmet sen.
 
Vart lite rast lös nu efter att ha vilat så jag har filat och målat tångalarna så de ser tjusiga ut. Fick bli en fransk pedikyr med en liten twist av en glitter rand. Resultatet vart helt okej, inte så många som ska titta på mina tånaglar precis haha
 
Nu blir det att sappa på teve, kicka runt på nätet efter julklapps inspiration samt tagga till inför gympasset senare ikväll. Hur ska ni spenderar eran tisdagskväll?
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Natha

Ooo ja, nu börjar magen att synas ordentligt! Haha, jag måste hitta en outfit tills den 27de :P

2012-10-16 @ 19:16:15
URL: http://NathalieIsabel.blogg.se
Postat av: Natha

Ja det kan vi göra, vilken dag? :)

2012-10-16 @ 19:37:28
URL: http://NathalieIsabel.blogg.se
Postat av: Mamma Wild ❤

sv: tack så jättemycket :}

2012-10-16 @ 21:37:57
URL: http://mammawild.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0