Leka chaffis i dag

Lördag och jag är rätt så pigg men så vart det ju ändå sovmorgon. Har dock ont i ena handleden, knäckte till den på något vänster i går innan jag skulle gå och lägga mig.
 
Jätte bra timat då vi ska åka till norrköping och hämta mina föräldrar idag som komer hem från rhodos. Men det får nog bli så att älsklingen får köra så får jag sitta brevid ^^
 
Ska ta svängen förbi media market och kolla på en ny fritös då den vi har är klumpig och grymt svår att göra rent. Nej vi vill ha en liten smidigare, gärna avlång.
 
Nej sluta babla och få något i magen kanske innan det blir allt för upprörd :P
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

åh jaa tröjorna verkar ju varit minst sagt populära ^^ hahaha! ska ut o kika om jag ser några idag.. fritös skulle man haft :O det är ju så himla gott egentligen!

2012-09-15 @ 10:17:03
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0