Så nöjd med mig själv

Har ju klurat ett tag på vad jag ska ge min älskade sambo i 25 årspresent samt i julklapp. Vilket inte har varit lätt då han inte önskar sig något eller jo det var en sak men så kom vi båda på att jag inte precis skiter pengar (tänk om man ändå kunde gör det).
 
Men om jag nu hade gjort det så hade jag lätt köpt ett skräddarsytt avgassystem med dubbla pipor till honom eller rättaresagt till bonnevillen.
 
Nej tillbaks till verkligheten så har jag faktisk lyckats komma på vad jag ska köpa till honom :) Tänke dock inte skriva här vad det är då han brukar kika in och läsa ;)
 
/M
 

Ditt ord
Postat av: malin

vad spännande? :D vill du skvallra? :P hehe min karl läser också bloggen ibland så man vågar ju inte skriva ut något ^^

2012-09-26 @ 14:20:56
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Cassie

Kanske något fornnordiskt föremål till hans samling eller varför inte en resa till medeltidsveckan i Visby?

Svar: Åh tack för förslagen :)
Maddiie

2012-09-26 @ 16:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0