Så vart det slut

Så nu var det slut, vad ska jag nu göra? Det är ju as länge kvar innan säsong 4 av vampire diaries drar igång. Okej kanske inte jätte länge men jag vill ju veta nu vad som kommer att hända!
 
Annars så har kvällen varit lugn, legat och vilat i soffan så nu börjar jag känna mig som människa igen lagom som det typ är dags att gå och lägga sig. Har tittade klart på de sista 3 avsnitten av VP och nu slänger jag ett öga på saturday night live.
 
Älsklingen gjorde en grymt god svamp risotto med grillade kyckling till middag. Kan ju säga att det var ju inte sista gången han tillagar det åt mig.
 
Nej ta med sig karln och krypa ner i sängen så vi kommer upp skapligt i morrn.
Natti natti!
/M
 



Ditt ord
Postat av: aminata bah

hej hej, jag har haft en ganska bra lördag faktiskt:) du då? hoppas du oxå haft det bra? nää inget speciellt händer imorn vet inte riktigt va jag ska göra.. ska du göra nånting speciellt elr? :)

2012-09-08 @ 23:56:52
URL: http://amieelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0