Ute en sväng

Hjärtat och jag tog en sväng ner på krogen. Mötte upp franken på riva, han var så snäll och bjöd på en öl samt rom o cola.

Sätt och snackade lite skit i 1 1/2 timme innan vi kände att det var dags att röra sig hemåt.

Vi köpte med oss hamburgare hem som vi har tryckt i oss. Nu blir det sängen, natti natti.

Ditt ord
Postat av: malin

vad mysigt att gå ut sådär spontant :) vi har inga riktiga krogar så i området, mest alkishak, annars får man ta bussen till olearys eller pergola ^^ PG va första stället jag va ut på i jakobsberg då jag flytta hit ^^ liten kvarterskrog med en kille (http://www.youtube.com/watch?v=EnkcgzY4sBA)(Andreas, han som sjunger i detta band) som sjunger covers ibland osv annars poppar dom musik, sen har vi MP om man gillar att dansa xD hahaha jag vet bara vad shock är ^^ jaaadu jag letar inget speciellt sådär men lär väl finnas en del butiker på vägen :p kul att bara strosa o strökika lite.. ska ni sova kvar i stan eller åker ni hem samma dag? :O :)

2012-09-01 @ 07:37:33
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0