Varning för zombie

Är allt annat än pigg i dag, känner mig som en zombie. Hade planer på att gå upp när sambon åkte iväg till jobbet med det vart till att sova 45 min till.
 
Ska strax bege mig ut på en promenad med grannen, känner mig dock inte så jätte pigg. Men vi kör endå för det är ju sä jävla skönt när man har fått det gjort sen. Hade jag inte haft promenad sällskap hade jag med all säkerhet banga morgon promenaden i dag haha.
 
Om det fortsätter vara uppehåll i dag så ska jag tvätta och städa farsans bil då det verkligen behövs. Annars så ser det ut att bli en lugn och behaglig tisdag.
/M
 



Ditt ord
Postat av: Linnea

Sv: Tack så mycket! Kram!

2012-09-11 @ 08:55:21
URL: http://twentydaydreams.blogg.se
Postat av: malin

det vart jätte bra :D vad spännande, ja det är ju bra om man kollar runt litegrann ändå :) finns så mkt fint! då är vi två, känner mig likadan.. sov kvar 30min extra i morse och drog på mig skorna till gymmet :) känns awesome efteråt!

2012-09-11 @ 11:38:53
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0