Blå himmel & sol

Det var precis det jag vaknade till i dag, så jäkla härligt att vakna till sånt väder. Mindre roligt är att jag börja känna av min hals.
 
Hoppas verkligen den inte blir värre utan att det bara var nu på morgonen som det kände för att spöka lite. Men vaknar jag i morrn med samma känsla så får det blir till att hoppa över gymmet.
 
Vill inte riskera att bli sjuk så jag måste avstå från både jobb och träning. Men men ingen idé att måla fan på väggen.
 
Dagen blir lugn ska vika lite tvätt och hänga upp en maskin med handdukar när den är klar. Vid 14 går jag på mitt kvälls/natt pass. Tror det blir att titta på let´s dance i kväll.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Rockabilly Lady

Tack, den är så himla söt :)

2013-04-05 @ 10:42:28
URL: http://hotrodgirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0