Feel like a bitch

Har varit och pratat med försökringsbolaget samt glasmästaren så i morrn åker bilen in på lagning så mina stenskott i rutan försvinner. Det bäsa av allt jag behöver bara pröjsa runt 200 kr.
 
Var och handlade sen åkte jag hem till mamma och körde upp henne till willys då de hade bra pris på kaffe. Tog svängen in på ica maxi då hon skulle ha lite trädgårsprylar.
 
Skulle åka ut från parkeringen när en brud höll på att köra in i sidan på min bil. Fy vad arg jag vart och saken vart ju inte bättre av att hon typ satt och flinade i bilen. Jävla f**a fick du körkortet i cornflakes paketet eller?
 
Släppte av mamma och skulle parkera bilen på gåden där vi har vår p-plats men det kunde jag glömma då någon parkerat sin jävla audi! Stallde bilen på gatan rotade fram en lapp ur fika och fick låna en penna av den snälla brevbäraren. Skrev en lapp och tryckte dit på bilen. Skulle precis gå där ifrån när några killar kommer ut ur ena porten med möbler (flyttlass här ifrån) fråga om det var hans bil.
 
Japp nickade han med ett leende som sen försvann när jag sa att de kunde han flytta på med en gång då det fan mig inte var någon jävla gäst parkering utan min p-plats. Kände verkligen hur bithcig jag lät men han flyttade på bilen 1½ min senare så jag är nöjd.
 
Ännu mer nöjd är jag att då jag fått lunch i magen och blodsockernivån är stabil så jag slipper fortsätta vara en bitch resten av dagen. Ja det beror väl på om någon/något mer retar upp mig haha.
/M
 

Ditt ord
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

200 för en ny ruta är väldigt billigt! :)

Svar: Det är bara för att fylla i stenskottet men det tycker jag är ett kalas bra pris! :)
Maddiie

2013-04-22 @ 16:09:28
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Bettan

Fint pris på rutan du fick, fick betala iaf närmre 500 lappen sist...
Äsch rätt ska va rätt äre din p-plats så ska ju du stå på den å ingen annan :)

2013-04-22 @ 21:19:56
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: Meela

Heja heja! Låter som dagen inte riktig behandlade dig väl. Men gott att du fick sakt det du vill, annars blir det oftast att man är tyst och skiter it.
sv: Åhh tackar, älskar bilen. Lurar på om man skall göra den större och till en tavla?!
Kram

2013-04-23 @ 07:20:17
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0