Full frys

Haft en kanon bra dag på jobbet, synd att inte vädret har varit lika bra. Det har blåst, blåst och med blåsten så kom regnet.
 
Var helt slut i huvudet när jag kom hem från jobbet så efter maten vart det en lite powernap i soffan. Masade oss iväg upp till willys sen för storhandling. Var lugnt och skönt där uppe men det känndes som både sambon och jag hade lämnat hjärnorna hemma.
 
Båda var sega och handlingen gick inte lika smidigt som det brukar göra. Vi kunde stå och titta på saker vi skulle ha men det tog en bra stund innan det kopplate till hjärnkontoret att ja just det det där ska vi lägga ner i vagnen.
 
Men nu har vi en full frys, kyl samt skafferi så vi klarar oss till slutet av nästa månad. Lyxade till det förut med en skvaller blaska och en skål med hallon och kvarg. Mumms vad gott det var, nu ska jag kolla på body of proof innan jag säger tack och god natt till denna onsdag.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Emma

Tack så mycket. <3

2013-04-24 @ 23:58:28
URL: http://Eembla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0