Längtar till helgen

Dagen har rullat på bra, har hunnit med två träningspass på gymmet. Även bockat av utmaningen med squats men jävlar vad segt de 15 sista sqatsen var.
 
Har varit fint väder i dag så bilen vart tvättad så nu är den ren och fin. Dammsög och torkade alla golven i lägenheten. Vart även en sväng på stan, handlade trosor samt en BB Cream Nude Magique 5 in 1 (färgad dagcream typ).
 
Längtar till helgen eller rättare sagt lördag och söndag. Hade tänkt starta lördagen med att dra med sambon till gymmet efter att jag gått av mitt arbetspass kl 8 på morgonen. Sen ska det ut till sköldinge för att byta däck på bilen, bye bye dubbdäck och hej hej sommardäck.
 
Har en trevlig fika att se fram emot på eftermiddagen :) Lär säker bli fika ute i sköldinge också mellan däckbytena då det inte bara är min bil vi ska skifta däck på.
 
Sen på söndagen ska jag fixa och trixa på balkongen, ska bli spännande att se ifall mina planer blir bra. Om det går som jag vill så kanske jag berättar vad det är ;)
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Meela

Åhh låter spännande med balkong fix.Längtar så tills jag kan börja med trädgården :D

Kram

2013-04-05 @ 13:55:21
URL: http://cherriegirl.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0