Mellan landar här

Tar och mellan landar en stund här framför datorn innan jag ska hoppa in i duschen. Det har varit full fart nu på morgonen.
 
Klev upp samtidgt som sambon, käkade frukost och åkte sen till glasmästaren för att lämna bilen då han skulle fixa stenskotten i dag. Traskade över gårsplanen från glasfirman till sambons jobb, norpade åt mig hans bil och drog till gymmet.
 
Fick bli att träna ben i dag och sen avrunda med lite kondition. Höjde lite vikter på olika maskiner och det känns bra, körde öven med tyngder runt anklarna genom hela passet.
 
Tog en sväng om med både dammsugaren och golvmoppen när jag kom hem. Nu är det bara disken som återstår sen vet jag inte vad jag ska hitta på fram till 15 tiden då jag ska iväg och träna med en kompis.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Bettan

duktig du är som håller igång och visst är de en underbar kännsla när man kan höja vikterna? :D

sv: Jo det är väl så men man vill ju så gärna förändra allt och va nå super-woman..:/

2013-04-23 @ 16:18:11
URL: http://veronicaaagesen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0