Myyss

Ja det är så jag skulle kunna beskriva min morgon med ett ord. Tog sovmorgon med sambon och låg bara o myste tillsammans.
 
Har ingen direkt ork till att göra något fram tills jag börjar jobbet kl 13. Men matlåda till kvällen är fixat samt så har jag fått lite frukost/lunch i magen.
 
Jobbväskan är halvt som halvt packad och lite tvätt är undanvikt. Nu är det soffhäng med sambon som gäller,ska pussa lite extra på honom då jag inte slutar jobbet förens 8 i morgon bitti. 
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

vad mysigt! :D kan tänka mig att det var gott med grillat :) ska grilla på min födelsedag iallafall eller dagen innan rättare sagt xD hoppas jobbet går bra! jaa en annan har också proppat i sig, gått upp 2kg igen men men det mesta är nog vätska osv.. man blir ju hemskt svullen av godis och sådant tycker jag :( så från o med idag satte jag punkt för dagliga sötsaksätandet igen xD vilken fin cheesecake du gjort förresten :) körde på en pepparkakscheesecake förrförra julen och jaaa man åt sig lagom less på det xD vet inte om jag kan äta det igen om man säger så xD

2013-04-01 @ 10:56:45
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0