Nu kör vi igen

I går kväll vart det en sväng till gymmet. Körde 70 min kondition, avverkade runt 25 min på crosstrainern. Resterande tiden satt jag på cykeln och trampade, hann med att trampa 1,5 mil.
 
Var helt död och hungrig som en häst när jag kom hem så det hoppade in i duschen och tryckte sen i mig en massa mackor. Fick bli sängen tidigt i går då jag som sagt var helt slut och sen så ringde kl 6.10 i morse.
 
Börjar halv 8 så om en stund så ska jag traska hem till mina föräldrar där bilen står sen blir det raka vägen till jobbet. Slutar 17 i kväll, blir raka vägen hem och fixa middag för sen kl 19 ska vi över till grannarna på en fika :)
 
Ni får ha en trevlig tisdag!
/M
 
Det ska va en 8:a i stället för en 1:a på motståndet men när man pausar hoppar den ner till det lägsta

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0