Paus med skvaller

Hunnit med gymmet på morgonen och 3 maskinen tvätt är igång. Var hemma hos mamma en sväng efter att jag hade handlat. Lämnade av lite ipren till henne och så tog jag med mig en massa kartongern och slängde på tippen.
 
Har stått och rullat köttbullar som en tok, vart väl ca 60 styckna. Alla åker rakt ner i frysen, bra att ha sånt hemma och hemamgjorda köttbullar är ju så mkt godare än färdig köpta.
 
Nu blir det en liten paus med en skavllertidning sen ska jag ta tag i min garderob och få lite ordning och reda i den. Ska även visa er vad som kom i mitt hm paket som jag hämtade i går.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Kul att få se vad du fick hem för snyggt i HM-paketet. Och du förtjänade verkligen vila efter det du gjort innan.

Ha det bra!

2013-04-18 @ 13:58:58
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: Malin

vad hurtig du är :D skönt att få massa gjort.. visst är hemmagjorda köttbullar så mycket bättre :) kanske också skulle slängt ihop en sats någon dag :D

2013-04-18 @ 15:44:03
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0