Utmaning

Har fått en rolig utmaning utav Malin

 Här är reglerna!
 1. Skriv ut vem som har utmanat dig överst i inlägget (länkkärlek of course!)
2. Svara på frågorna
3. Utmana 3 andra bloggare och meddela dem i en kommentar.
 
Här är mina svar på frågorna:

 
Vilken svordom använder du mest?
Det är nog fan, helvete & jävla skit
 

Äger du en iPod? 
Nej det gör jag inte
 
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Oftast på 6.35 Måndag-Fredag
 
Hur många resväskor äger du? 
Jag har 1 med hjul och sen så har jag 1 sport bag
 
Använder du flip-flops?
Väldigt sällan
 
Var köper du dina matvaror ifrån? 
Handlar oftast på Willys och ibland Ica Maxi
 
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? 
Det beror lite på dag och tillfälle
 
Vilken var den senaste filmen du såg? 
Thor
 
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Båda två kan vara trevligt, beror lite på dagsformen
 
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? 
1) Köpa ett hus 2) Köpa en bra bruksbil 3) Köpa en jänkar 4) Resa
 
Har någon någonsin kallat dig lat? 
Inte vad jag kan komma ihåg
 
Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? 
Nej
 
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu? 
Ultima Thule
 
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? 
Det finns många att välja på nu för tillfället så är det Dropkick Murphys
 
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD? 
Nej men veckan är ju inte slut än :P
 
När var senast någon stötte på dig? 
På gymmet för några vecka sedan..
 
Vad åt du till middag senast? 
Köttfärspaj med sallad till
 
Använder du huvtröjor? 
Ibland
 
Kan du vissla? 
Japp
 
Vem var den senaste som ringde dig? 
Natha :)
 
Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält?
FlumeRide och radiostyrda bilar :D
 
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? 
De finns det säkert någon som gör men jag bryr mig inte. 
Bättre folk sköter sitt eget liv.
 
Vilket riktnummer befinner du dig i? 
0150
 
Tittade du på tecknat när du var liten?  
Jaa, vem gjorde inte det?!
 
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum? 
Köpcentrummet här i stan tycker jag inte kan räknas så då får det blir det i
Norrköping
 
Hur många syskon har du?
0
 
Är du blyg inför det motsatta könet?
De beror på lite på. Om det är någon jag är intresserad utav så
kan jag blir blyg men annars inte.
 
Vilken film kan du alla replikerna till? 
Ingen, vad jag vet..
 
Äger du några band t-shirts?
Har tyvärr inga kvar :/
 
När flög du senast? 
För ca 2 år sen.
 
Hur många stolar står kring ditt köksbord? 
4 stycken
 
Läser du för skojs skull?
Skvaller och mat tidningar
 
Pratar du några andra språk? 
Engelska och lite spanska
 
Diskar du din egen disk? 
Japp
 
Har du gråtit offentligt?
Japp
 
Har du en stationär dator eller en laptop? 
Laptop
 
Försöker du alltid lära dig nya saker? 
Mja, försöker snabba ut ett och annat som jag inte kan
 
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Vill tatuera mig igen..har lite planer på g :)
 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? 
Nej det tycker jag inte.
 
Kan du kasta macka? 
Hahaha, mja har lyckats någon enstaka gång
 
Har du någonsin varit i Jamaica? 
Nix
 
Vad har du med dig in på bion? 
Sambon eller någon vän. Ibland något att dricka och tugga på.
 
Vem var din favoritlärare och varför? 
Claudia var en suverän lärare när jag läste till tandsköterska.
Hon var glad, peppade än och bjöd på sig själv.
 
Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej det har jag inte
 
Vad har du för väder? 
Solen lyser :)
 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? 
Det var psykologi
 
Gillar du att flyga? 
Nä inte så där
 
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? 
Ärlighet
 
När sov du senast på golvet? 
Hos anje och andreas för drygt 1½ år sen
 
Vilken är din favoritdrink? 
Det står mellan rom/cola och mojito
 
Gillar du din boende-situation? 
Mja det funkar. Men ett hus vill jag ha inom en snar framtid :)
 
Vilken är din mammas hemstad? 
Sköldinge
 
Din pappas hemstad?
Katrineholm
 
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 
Det varierar lite men mellan 6-8 timmar
 
Är dina dagar fullbokade och stressiga? 
Nej, de är lagom fullbokad
 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Nej
 
Vilken är din favoritfrukt?
Jordgubbar eller kiwi
 
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej inte så där men jag försöker handla nyttig mat
 
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 
26 år :O
 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? 
Än inte så värst :P
 
Tror du på liv på andra planeter? 
Nää inte direkt
 
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? Riktigt arg? 
En kille på gymmet som ockuperade en maskin i över 20 min
utan att använda den hela tiden.
 
Vad var det senaste du åt? 
Köttfärspaj
 
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? 
Har nog lite lättare att komma överens med det motsatta könet då tjejer överlag
brukar kunna vara kepiga. Men de tjejkompisarna jag har kommer jag bra överens med.
 
Hur valde dina föräldrar ditt namn? 
Kommer inte ihåg
 
Gillar du senap?
Det funkar ibland
 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? 
Det är bara att kämpa på så kommer det bli bättre
 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? 
Nix, är jävligt höjdrädd så hinner väl få en hjärtinfarkt innan jag hinner hoppa ur planet
 
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Har ingen aning
 
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? 
Nej men det finns mkt fint där :)
 
Tycker du om att krama folk?
Ja men det beror på vem det är :)
 
Skulle du säga att du är trendig? 
Nä inte direkt. Sätter på mig det jag tycker är snyggt.
 
Äger du en digitalkamera? 
Ja det gör jag.
 
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? 
Tjejen som spelar Starbuck i Battlestar Galactica när jag var blond
 
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? 
Ja det gör det faktiskt ^^
 
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta? 
Inngen vad jag kan komma på
 
Tycker du att du är attraktiv? 
Inte för att skrya men ja :D
 
Vad är du allergisk mot? 
Laktos
 
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? 
Nej, I love meat
 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? 
Har ingen aning
 
 
Jag utmanar:

De som vill göra denna utmaning och de får gärna 
lämna en kommentar så jag kan få läsa deras svart :) 

Ditt ord
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Den utmaningen var lite för lång för min smak :P

2013-04-09 @ 18:09:34
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Ja, det hoppas jag också - för hon är överjävlig just nu! :/

2013-04-09 @ 18:20:42
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Nä, hon fyller 8 år i juni, så jag tänker inte utsätta henne för det nu.

2013-04-09 @ 18:30:14
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: bexollila.

kul att du är med och lycka till :D allt bra?

2013-04-09 @ 18:30:16
URL: http://www.nattstad.se/bexollila
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Sv: Nä, det vore det inte. Det är bättre att kastrera alla hanhundar som kommer hit! :)

2013-04-09 @ 19:03:28
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

- Tack så jättemycket:) Det ska vi verkligen se till att ha:)

2013-04-09 @ 20:36:54
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: bexollila.

vad skönt! nja de e sådär är sjuk :(

2013-04-09 @ 21:00:37
URL: http://www.nattstad.se/bexollila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0