Växlande väder

Ja det har det minst sagt varit i dag. Det började med en stor sol och blå himmel. Sen försvann solen och ersattes av mörka moln och blåst för att sen bjuda på snö. Men det snöade tack och lov inte så länge och det la sig aldrig på marken heller. Nu är himmlen lite grå vit.
 
Hann med att fixa lite utav det jag skulle göra på balkongen. Det är nämligen så att jag har tre lastpallar där ute som jag använt som soffa/bänk. Tycke dock nu att de var för breda så jag lånade hem en fogsvans från garaget och sågade till pallarna så de vart smalare.
 
Plockade undan spillbitarna som nu ligger i bilen reda att transporteras till tippen i morrn. Dammsög upp allt träspån som var efter sågningen. Köpte en billig barn skummgummi madrass på jysk som jag ska använda som dyna.
 
Ska bara skaffa tyg att klä den så är allt klar för våren/sommaren sen. Piffa till lite med kuddarna jag köpte på ullared och sen kan man sitta/ligga och sola där ute när säsongen drar igång. Bild kommer sen när jag fått ordning på allt :)
 
Annars så har jag tvättat träningskläderna då vi har vilodag från gymmet. Plockat iordning i lägenheten, sorterat och kasstat papper/tidningar. Klippt ut och sparat god recept som jag hittade i div mat tidningar som vi hade här hemma.
 
Sambon var så underbar och fixade disken innan han åkte ut till garaget utan att jag behövde tjata eller be honom göra det. Som ett litet tack så har jag fyllt på hans snusdosor.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

åh jag ska nog också rensa lite bland mina recept idag :D är äntligen frisk så jag ska försöka mig på en promenad eller gymmet. gymmet blir i eftermiddag ändå ^^ växlande väder var nog det minsta man kunde kalla gårdagens ;p snöstorm, sol, fint fallande snö & regn! haha så himla less.. vad skönt att ha fått litegrann gjort.. hoppas du får en bra start på veckan :D

2013-04-08 @ 07:16:36
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Jonna

Men åh, jag satt precis och letade efter utemöbler. Jag har ju massa lastpallar som ligger och skräpar, tack för tipset! :D

2013-04-09 @ 14:29:48
URL: http://ohmydear.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0