Det har varit full fart här

Det har varit full fart från det att jag gick upp i morse. Åkte i vanlig ordning iväg till gymmet, körde lite armar/bröst. Sen vart det raka vägen hem till min mor då vi skulle ut på en power walk.
 
Vart en vattenpaus efter promenade och så bestämde vi oss för att åka till Flen för att kolla på stövlar till mig på Häst & Hund.
 
Så snabbt hem för att duscha av sig och få lite frukost i magen innan vi åkte iväg. Gjorde först ett stopp då min mor skulle upp till min farmor med en sak.
 
På Häst & Hund hittade vi hur mycket snygga kläder, skor och väskor. Provade två par läderstövlar men det slutade med att jag kom hem med ett par gummistövlar samt fodrade sockor till så jag även kan ha de i vinter.
 
Kom fram till att gummistövlarna passar mig bättre då vi faktisk kommer bo på landet där det blir lerigt och skititgt. Nu ska jag bläddra i lite tidningar innan det är dags att packa ner lite mer utav lägenheten.
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

skönt med gym & promenad :) vart samma här o nu väntar jag på ännu ett pass på gymmet ^^ fortfarande, super snygga! som du säger är de ju perfekt nu när ni ska flytta :)

2013-08-22 @ 15:18:23
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0