Fettet har fått sig en omgång

Gårdagen vart inte som vi hade tänkt oss. Vi åkte iväg till marknade men innan vi änns hade nått flygfältet var det en sjuhelvetes lång bilkö som inte rörde på sig.
 
Vi orkade inte stå och vänta eller försöka leta upp någon små väg så vi styrde bilen hemmåt. Efter att ha fått lite lunch i oss så tog svärmor och jag en tur ut i skogen i jakt på svamp. Det gick rakt åt helvete för det fanns inte någon svamp alls men motion fick vi.
 
Samnon och jag storhandlade på vägen hem och sen vart det en lugn kväll. Tittade på deckare och dippade grönsaker.
 
I dag har jag hunnit med en sväng på gymmet så fettet på kroppen har fått sig en omgång. Frukosten är avklara och ska fixa till mig om en stund.
 
Ska möta upp madde för en fika/lunch vid 11 tiden och sen kl 13 är det möte på jobbet. Det blir även att packa lite mer saker i eftermiddag/kväll. Känns som man har packat hur mkt som helst men ändå är det en hel del kvar som sak ner.

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

När är det ni flyttar? Har helt glömt bort när det var.
Men är verkligen så med packning, känns som att det aldrig tar slut hur mycket man än packar.

2013-08-26 @ 10:54:26
URL: http://annakatana.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0