Härlig början på dagen

Startade denna gråa fredag med ett pass på gymmet. I dag fick det bli kondition och jag gav mig fan på att jag skulle orka ca 20 min på crosstrainern.
 
Det gick bra, klarade faktisk 42 min då avverkade jag 5,88 km och brände 500 kalorier. Det tycker jag är helt okej för någon som har avskytt den maskinen.
 
Så nu har jag tänkt mig att jag ska försöka köra 3 pass x 40 min varje vecka så konditionen blir bättre. Sen om något kilo försvinner på kroppen så är det ju bara ett plus :)
 
Nej dags att duschan och fixa lite innan det är dags att börja jobba kl 14.
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

vad skönt att starta dagen med gym :) cardio är riktigt skönt att köra ibland.. var ner igår och körde 40min innan det vanliga passet! man får liksom passa på när lusten finns för cardio är inte alltid roligt ;)

2013-08-09 @ 09:42:05
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0