Rivmärken och frisk luft

Följde med sambon ut till sköldinge istället för att va hemma och somna på soffan. Där ute så hjälpte vi hans far att såga ner ena träden.
 
Det tog en liten stund då grenarna spretade till höger och vänster men efter 45 min så var trädet ett minne blott. Själv sammalade jag på mig några rivmärken från grenarna som vi släpade undan men det är inget som jag inte överlever ;)
 
Vart lite fika innan vi åkte hem sen. Väl hemma så hoppade vi i gymkläderna och snörade på oss löparskorna för en promenad. Vart lite intervall träning då vi sprang bit vis av rundan, vart lagom slut utav efter den rundan och all frisk luft.
 
För hoppningsvis så kommer jag sova gott i natt om nu inte full månen kommer jävlas med mig.
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0