What have i done today

Jag har gjort typ nada i dag vilket på ett sätt har varit skönt. Var på gymmet i morse, tränade mage och lite ben.
 
Färgade håret samt löshåret jag fick i går, vart mörk rött som ni kan se på bilden i förgående inlägg. Hämtade ut ett utav mina packet i dag, det var klänningen som hade kommit som jag beställt.
 
Sambon och jag tog en promenad förut ikväll, var skönt att komma ut och röra på sig. Nu blir det att titta på teve, äta lite godis och mysa med gubben.
 
inte de bästa bilderna men så här ser klänningen ut, färgen heter burgundy och klänningen är från
jetsettrend
 
 

Ditt ord
Postat av: malin

vart super snyggt med håret och klänningen var underbar!! :) skönt med en promenad! skulle också men spöregnet valde att fortsätta från morgon till kväll :/

2013-08-14 @ 20:34:07
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: basebollivet.blogg.se

Tycker klänningen är grym!! :)

2013-08-15 @ 01:46:36
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0