Söndags fix

Körde ett härligt pass på gymmet i morse där vi provade på cirkelgymmet, vi var helt slut efteråt. Fixade frukost när vi kom hem sen började jag plocka undan lite i huset och körde igång en maskin tvätt.
 
Tog en sväng in till stan för att handla lite div saker, kom bland annat hem med gästtofflor så ingen behöver frysa om fötterna när de kommer på besök. 
 
Har hunnit med att tvätta ytterligare några maskiner tvätt, dammsugit av huset och sen körde jag hemma spa då det inte orkades med igår.
 
För tillfället så sitter jag med en färgbomb i håret som ska få verka i någon timme till innan det är dags att skölja ur den. 
 
Ska mysa ner mig i soffan med en kopp teé och en bok ikväll medans sambon gör sina goa lussekatter. 
 
 

Ditt ord
Postat av: Anna Katana

Vi har också sådana tofflor hägnade i gästrummet. Vissa använder dem i alla fall (:
Låter som ett bra avslut på söndagen för din del måste jag säga.

2013-12-09 @ 09:43:17
URL: http://annakatana.devote.se
Postat av: malin

vad mysigt och charmigt med innetofflorna :D perfekt! hoppas nu haft en toppen helg..

Postat av: Emelie

Myyys! Och vilka söta tofflor! :)

2013-12-09 @ 15:46:15
URL: http://retroretroretro.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0