Utmaning!

Jag fick en utmaning utav Malin i går som tänkte göra nu 
 

1. Vad är det pinsammaste som hänt dig?
När jag var 14 år så hade vi hoppträning i stallet jag och lagom som jag skulle hoppa ett högt hinder med hästen jag red så tvärnitade den. Det resulterade att jag nästan satt framme vid öronen på hästen och krampaktig höll i mig samtidigt som läktaren var full med folk. Just då ville jag bara sjunka under gjorden.
 
2. Hur ser en perfekt dag ut för dig?
Jag är ledig, det är varmt och fint väder ute. Åka till stranden för sol, bad, njuta av en glass och trevlig sällskap. Sen ta en raggarsväng med bilen och avsluta med att grilla en go köttbitt till middag med en kall cider till.

3. Hur ser en vanlig dag i ditt liv ut?
Går upp 6.05, fixar till mig och äter frukost. Åker hemifrån runt 6.35 med sambon. Träffar en drös med patienter på jobbet. Hemma vid 17,15 då blir det middag och sen bara ta det lugnt framför teven med sambon.

4. Vilket är ditt favoritgodis?
Choklad och sura jordgubbsremmar

5. Om du vann oändligt med pengar över en enda dag, vad skulle du lägga pengarna på?
Betala av lånet på huset, köpa 1 bruksbil, 1 jänkare, bygga ett stoort garage, sätta undan lite pengar på sparkonto samt boka resta till England, Irland, Skottland, USA, Grekland och Hawaii 

6. Favoritdjur?
Hund och häst 

7. Vad är du rädd för?
Spindlar, ormar 

8. Vilka appar använder du dagligen i din mobil?
Fb, instagram, länsförsäkringar och mail

9. Om du fick flytta vart du helst ville, vart skulle du bo?
(allt var löst med bostad, jobb osv redan)
Florida eller LA

10. Vilka är dina favoritbutiker att shoppa i?
Sweet Poison, HM, Intersport, Gina Tricot

Ditt ord
Postat av: malin

vad kul att läsa dina svar :) den perfekta dagen och vad du skulle spendera pengarna på lät inte helt fel :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0