Bad feeling

Efter gymmpasset i går kväll så sov jag som en stock vilket var välbehövligt för min kropp. Vaknade dock förut med en dålig känsla, ville verkligen inte kliva ur sängen.
 
Den dåliga känslan och oviljan till att gå upp fick sin förklaring när jag vickade på persiennerna, det snöar nämligen utanför fönstret.
 
Men frukosten är intagen, nu ska jag åka till gymmet och omvandla den dåliga känslan till en bra känsla. Allt brukar kännas så mycket bättre efter att man har varit en sväng på gymmet :)
/M
 

Ditt ord
Postat av: Sara

Vore inte fel om snön ville försvinna nu och 'poff' så är det sommar, haha!

2013-02-19 @ 15:26:14
URL: http://saralundins.blogg.se
Postat av: MissC

Oj vad duktig du är att hålla igång! Känns svårt för mig att komma igång med så mycket plugg som jag har den här veckan. Får försöka lösa det på något sätt :)

2013-02-19 @ 21:22:11
URL: http://misscdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0