Blä!

Vädret är skit, är snö disigt ute. Känner mig inte motiverat till att göra något alls. Skulle lätt kunna tänka mig att sova bort hela dagen men det går ju inte riktigt.
 
Har ialla fall fått på mig träningskläderna och ska snart bege mig till gymmet. Får hoppas det känns bättre efter att jag har varit där.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Johannas Rockabilly & Vintage!

Gött att träna iallafall, gjorde jag igår. Ska nog ta till och träna imon med efter jobbet :)

SV: Haha ja tänk om man va rik ^^

2013-02-13 @ 10:10:53
URL: http://johannasrockabilly.com
Postat av: Malin

här snöar det också :/ har passat på gymma, städa o nu är dags för gymmet igen ^^ knappt så man hinner andas.. Vad ska ni äta för gott i morgon? :D själv hinner man inte gymma mer än morgonen tomorrow då vi ska över o sova hos sambons syster -.- dålig tajming! men svärföräldrarna ska ner till Borås på begravning så. Fast man tycker ju att hon ska klara sig en natt men det blir nog en toppendag iallafall :D har du gjort något speciellt idag annars?

2013-02-13 @ 16:06:53
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0