Bra dag på gymmet

Körde ett konditionspass på gymmet idag och det gick förbaskat bra. Efter drygt 1 timmes träning hade jag hunnit med att stå på crosstrainern i 21 min och avverkat ca 3,2 km och 260 kalorier.
 
Resten av tiden gick åt till att cykla och där slog jag personligt rekort då jag cyklade 1, 4 mil och brände 340 kalorier. Så jag är jävligt nöjd med dagens träning.
 
Fixade biffwok till middag och sen har jag bara tagit det lugnt. Ska strax skriva en lista på allt vi behöver handla hem när vi ska till affären på måndag för att storhandla. Men först dricka upp koppen med vaniljteé så man blir lite varm i kroppen.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Bettan

Duktigta du :D
SLog person bästa idag jag å på gymmet, så jäkla kul när man gör de!

2013-02-21 @ 20:38:10
URL: http://veronicaaagesen.devote.se
Postat av: patriciac.blogg.se

- Ja det ska verkligen bli helt underbart:)

2013-02-21 @ 23:41:46
URL: http://patriciac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0