Dagen är snart slut

Hunnit med två gympassa i dag, försökt mörda magmusklerna båda gångerna. Vi får väl se om jag har någon träningsvärk i de i morrn när jag vaknar. Dock så är magen uppblåst nu då det är fel vecka i månaden :(
 
Tvättat en massa tvätt i dag, fikat och skickat iväg lite mail. Ja det har varit full rulle hela dagen. Tok somnade en lite stund på soffan efter maten. Var skapligt seg när jag vakande till liv men jag tog mig iväg till gymmet vilket jag är stolt över.
 
Snart dags att sova känner jag men innan det är dags att krya ner i sängen ska jag "plåga" min sambo lite. Vi ska nämligen skriva en matlista för 4 veckor framåt. Min sambo älskar att göra sådan här saker eller inte haha. Det är bara hans muppiga tjej som tycker om att göra listor och planera tillvaron lite.
/M
 

Ditt ord
Postat av: basebollivet.blogg.se

min sambo är inte heller ett fan. "do what you want", typ. och sen surar han när han får något han inte vill!

2013-02-19 @ 22:44:01
URL: http://basebollivet.blogg.se/
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha hos oss är det tvärt om, det är min sambo som vill göra listor;)

2013-02-19 @ 23:09:56
URL: http://patriciac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0