Duktig tjej

Jobb kvällen/natten gick dock så sov jag inte så jätte bra. Men så blir det när man sover på ett nytt ställe och hör en massa ljud man inte är van vid. Sen så kändes det konstig att sova själv i sängen och inte ha sambon brevid sig. Det är väl över 1½ år sen jag sov själv i sängen en natt utan sambon och då sov jag lika illa som i natt haha.
 
Vaknade till snö blandat regn vilket nu har övergått till bara snö med en massa blåst. Efter att jag slutade kl 8 i morse så åkte jag till gymmet och körde lite kondition i 40 min.
 
Fixade amerikanska plättar till frukost åt min och sambon som vi nu har tryckt i oss. Resten utav denna tisdag blir lugn. Ska väl plocka lite i lägenheten och köra igång någon maskin tvätt.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Daniella

Sv; åh tack så mycket :)
jadå allt är bra med mig, sj ? :)

2013-02-05 @ 11:01:26
URL: http://www.nattstad.se/daniellabackman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0