Finaste killen!

Jobbdagen gick super duper bra, hade absolut ingen ting att va nervös över! Men känner jag mig själv rätt så kommer jag säkert va nervös i morrn med då jag ska jobba kväll/natt. Fast jag tror det är bra att man är lite nervös så man inte blir allt för självsäker och arrogant.
 
Är nog tillsammans med det finaste killen för han hade maten i stort sett klar när jag kom hem. Det och disken hade han hagit hand om även fast han inte mår hundra.
 
Ska bara ta det lugnt resten av denna söndagskväll. Äta lite choklad, titta på Rizzoli & Isles samt Grimm som visas på teve i kväll. Har en känsla av att jag kommer somna ovaggat i natt.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: basebollivet.blogg.se

Åh den serien är ju grym-

2013-02-03 @ 21:08:59
URL: http://basebollivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0