Kom hem med lite

Har varit en sväng hemma hos mina föräldrar, lånat telefonen och ringt kommunal. Rätat ut lite frågeteckan jag haft så nu har jag koll på det jag behöver ha koll på.
 
Vart en sväng nere på stan med mamma, handlade lite på apoteket. Hon var så snäll och köpte en bio-oil till mig, tänke testa oljan på hudbristningarna jag har på höfterna. Kommer dock dröja några veckor innan man ser något resultat men det ska bli spännande och se ifall det blir någon skillnad.
 
Tog en sväng in på hm också där jag köpte hårolja samt lösögonfransar som jag tänkte ha på live and jive. Nu ska jag ta tag i disken och vika lite tvät.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Härligt att handla hem lite. :)

SVAR: Tack så mycket. :) Ha en bra dag du med. Händer det något speciellt?

2013-02-11 @ 12:45:13
URL: http://Evaaaahs.se
Postat av: Malin

tack :) hur mår du idag?

2013-02-11 @ 14:09:51
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0