Ledig

I dag är jag ledig så jag körde på både sovmorgon och en vilodag från gymmet. Har suttit och myst i soffan och käkat frukost, snart dags att fixa till sig lite.
 
Ska ner på stan och lämna ett papper på f-kassan, köpa plackers till sambon. Blir nog en sväng in på hm också, se om de fått in något snyggt.
 
Annars så är dagen rätt så oplanerad men det är skönt med sådana dagar också. Vad har ni får planer för dagen?
/M

Ditt ord
Postat av: Malin

skönt att ta dagen som den kommer :) kul att shoppa litegrann också :D läkarbesöket gick bra, fick då göra alla tester men läkaren vet jag väl inte riktigt vad jag tyckte om, lite virrig! men nu hoppas jag på det bästa med svaren. blir lugnt här idag med utöver gymmet senare under em.. :)

2013-02-11 @ 13:20:38
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0