Något saknas..

Och det som saknas är orken och energin. Fixade till en super god middag till mig och sambon som uppskattades. Efter maten försvann all energi och jag har större delen av kvällen mer eller mindre halv sovit i soffan.
 
Planen för mig var att dra till gymmet men bara tanken på det gjorde mig helt slut. Så istället är det jag och dumle påsen som är bästa vänner ikväll.
 
Det är nog dags att bli flitigare på att ta de där d-vitamins tabletterna regelbundet så man får någon effekt utav de. Hoppas på att orken och energi kommer tillbaks snart, för hoppningsvis på söndag då det är tänkt att jag ska träna nästa gång.
 
Men fram tills dess så ska jag bara ladda batterierna och ikväll ska jag mysa lite extra med sambon. Han brukar alltid få mig på bättre humör. I morrn ringer kl 6 då jag börjar jobba kl 7 ute i sköldinge, pengarna rullar in nu :)
/M
 

Jag känner mig lika pigg eller ska vi säga vissen som blomman i fönstret.
Hoppas vi både hittar energin och blir piggare snart.

Ditt ord
Postat av: Evah - En av Karlstads största bloggar

Åh vad gott med dumle. :)

SVAR: Hehe okej. :) Ako choklad var min favorit. :D

2013-02-14 @ 23:15:22
URL: http://Evaaaahs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0