Semeltårta & hundmys

Startade måndagen med att komma ur sängen redan 7.30 vilket är bra för mig på en ledig dag. Käkade frukost och drog sen till gymmet. Vart kondition för hela slanten, crosstrainer och cykel.
 
Hem fixa till sig och sen över till min mor. Lastade in lite skit i bilen som vi skulle slänga på tippen efter det åkte vi till bolaget. Sen vidare upp till willys och ica maxi för lite handling.
 
Släppte av mamma hemma hos henne, när jag kom hem så körde jag igång en maskin tvätt och tog hand om disken. Hann även med att fixa naglarna, filade till de och smörjde in de med nagelserum.
 
Vid 14 tiden hämtade jag upp mamma och så åkte vi ut till sköldinge till min moster. Hon fyllde år i dag så vi firade henne då hon fyllde jämt. Vart bjudna på kaffe och en jätte god semletårta, tog bara en lite bit då den var vanlig grädde i den.
 
Snackade lite skit och myste med hennes två cocker spanier hundar rory och stina. Stina uppskattade vårat sällskap direkt när vi kom medans rory var mer skeptisk. Men efter 15 min så var vi bästa vänner, satt och myste i mitt knä.
 
Resten av dagen/kvällen har varit lugn, tittat på teve. Sambon och jag drog iväg till gymmet vid 21 tiden och nu blir det till att varva ner innan det är dags att sova.
/M
 
 

Ditt ord
Postat av: Malin

klarade du dig trots vanlig grädde? har för mig att du inte tål laktos.. jag var jätte känslig förut så det gick inte alls men nu äter jag mejeriprodukter i valfri mängd utan reaktion :) fast laktosprofukter är godare o man sväller inte upp men de kostar därefter ^^ mysigt med firandet :) hoppas du får en bra dag!

2013-02-19 @ 06:55:00
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0