Solsken och fredag

Solen skiner ute och det är fredag, kan det bli bättre? Visst kan det bli det men jag är ialla fall nöjd med de 2 sakerna. Dessutom så har vi gått in i februaris månad, sakta sakta börjar vi lämna vintern och mörkret.
 
Morgon passet på gymmet är avklarta, sitter nu och försöker hitta lite ork till att hoppa in i duschen. Sen ska jag nog ta mig en sväng ner på stan. Få lite frisk luft i sig och kolla ifall det fått in något skoj i affärerna.
 
Har inte så många måsten i dag förutom disk och dammsugning men det fixar jag ju på en piss kvart (45min). Måste ta och läsa ut boken jag började på i går när jag jobbade, har bara upplösningen kvar.
 
Nej nu får jag banne mig sluta babbla och släpa mig själv till duschen för jag lukar ju allt annat än rosen blommor haha.
/M
 

Ditt ord
Postat av: ebba

har just nu helgens blogg på bloggen . Va gärna med i den :)

2013-02-01 @ 13:43:11
URL: http://eenilssonn.blogg.se
Postat av: Malin

vad skönt att få lite undanstökat! är färdig här hemma jag med.. lite seg nu men det är Freeeedag :D hehe.. vart det något med stan idag? :)

2013-02-01 @ 15:26:52
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0