Testa nya

Godmorgon torsdag, kroppen känns utvilad men för övrigt så är jag inte super pigg. Tog lång tid innan jag somnade i natt, vet inte ifall det var powernapen innan gymmet eller teét  på kvällen som var boven i dramat.
 
Har hoppat i gymkläderna, ska snart bege mig till gymmet för att svettas lite. Men först ska jag kolla upp några nya övningar jag tänkte testa på i dag.
 
Hittade nämligen några intressant som jag tänkte testa på när jag var inne på styrkeprogrammet.se ´s  sida. Alltid roligt att hitta nya övningar som man kan testa på och se ifall man gillar.

Ditt ord
Postat av: Malin

verkligen, det är kul att testa nya övningar och man blir faktiskt mer peppad o motiverad. för variation gör ju att man tycker det är roligare :D hoppas det går bra! jag tänkte traska ut på promenad men om det blir till gymmet eller bara kika butiker är en annan femma ännu :P

2013-02-28 @ 10:19:23
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Rockabilly Pinup Girl

Det är lika smarrigt som det ser ut, prova!!
Tack men det gjorde jag inte, satt där i 2 timmar igår men fick jobb på fredag istället :)

2013-02-28 @ 12:23:20
URL: http://hotrodgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0