Trevlig sällskap

Ja jag var väl allt annat än ett trevligt sällskap i går till min sambo då jag tok däckade i soffan. Vaknade till liv vid halv 22. Så vi tittade på lite teve och myste innan vi gav upp och gick o la oss.
 
I dag ska jag där emot vara ett bättre sällskap för om en lite stund så ska vi åka till norrköping. Ska till bauhaus då sambon ska köpa lite verktyg. Själv ska jag ha en träskiva som ska sågas till och sen fungerar som avdelare i en byrålåda så jag får 3 olika fack i den.
 
Blir nog en sväng ut till sköldinge också för att fika med svärföräldrarna. Var ett tag sen jag var där ute sist, har mest bara blivit att jag åkt igenom byn när jag ska till jobbet.
 
Sen ikväll så ska sambon och jag på bio, vi ska se A good day to die hard. Han fick det i alla hjärtans dag present utav mig. Har inga direkta förväntningar på filmen men Bruce Willis brukar ju vara med i bra filmer.
 
Hur ser eran lördag ut?
/M
 

Ditt ord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0