Back to reality

Okej det vart en lång sovmorgon igen då vi lyckats vänt lite på dygnet. Men nu är det dags att ändra på det, visserligen är sambon ledig hela vecka ut. Men det är ingen ursäkt till att låta tvätthögen bli ett mount everest eller sammla på dammråttor.
 
Tvättmaskin är igång och så fort sambon har flytt fälltet till garaget så är det jag som plockar fram städsakerna och städar undan julen. Men innan det sker ska jag ner till apoteket och handla på mig halstabletter, ska se ifall de där näst stripsen som de gjort reklam för på teve är något att ha.
 
Nu är jag ruggit less de denna förkylning, har ingen lust att gå rut och snora och hosta. Så nu jäklar ska de bort.
/M
 

Ditt ord
Postat av: Malin

skönt att få bort julsakerna :) gjorde jag för ett tag sedan med.. nu vill jag bara ha rutin på dagarna igen ^^ man vet ju varken ut eller in :P snygga toppar förresten :D finns så sjukt mycket snyggt i HM's nya katalog :D

2013-01-02 @ 20:48:20
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0