Blankt papper!

Besöket på min gamla arbetsplats aka folktandvården gick bra, kom ut där ifrån med blanka pappa. Fattar in inte ett enda jävla hål!  Jag dansade nästa ut där ifrån utav lycka, jag lovar.
 
Det var trevlig att träffa mina kollegor, de få som jobbade denna lördag. Det hör ju inte till vanligheten att de gör det men de låg efter lite med patienterna. Så för att komma ifatt så fick jag och några andra komma dit i dag.
 
Stanna till hemma hos svärföräldrarna sen där sambon höll till. Det vart fika och lite skit snack innan vi sen åkte ner till garaget. Där delade vi på oss, karlarna till garagte och svärmor och jag gick ner till hennes lokal. Vi försökte skapa lite ordninge och reda där nere.
 
Åkte hem vid 16 tiden och jävlar vad kallt det hade blivit ute. Burr kommer ju frysa arslet utav mig när vi ska ut till bilen sen ikväll för att ta oss till gymmet. På tal om gym så kom våra saker från gymgrossisten men lite smått och gott som vi hade bestält.
 
Men nu vankas det snart mat, sambons goda risotto och till det så ska vi testa att ha stekt rödspätta.
/M
 
 
 

Ditt ord
Postat av: kaffehörnan

Hejsan
Du anmälde din blogg hos mig. Jag döpte det till blogg i fokus.

Nu ligger inlägget uppe, kika gärna in och se vem det blev. Ha en fin kväll

2013-01-19 @ 19:54:04
URL: http://www.kaffehornan.se
Postat av: Malin

vad skönt med blankt papper.. jag har tyvärr 5st hål jag vet av men de är 7000kr att laga sa som ;O ingen glad malin! tack för tipsen, ska kolla länken och kanske bättre att färga mina bryn då de är väldigt tunna.. jag vill gärna ha fylligare eller mer form men kan ju inte rita dit värsta fetingbrynen xD hahahaha

2013-01-20 @ 09:41:26
URL: http://formenmotettrikareliv.blogspot.se/
Postat av: Mikaela

sv; Ja absolut! :)

2013-01-21 @ 17:05:59
URL: http://missdiamond.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0