Bra start på veckan

Började måndagen med sovmorgon sen gick jag hem till mina föräldrar och lånade deras telefon. Satt i telefonkö i ca 35 min innan jag kom fram till mitt fack och fick svar på mina frågor.
 
Mötte upp grannen vid talltullen för lunch på det nya thai stället som hetter yum yum har jag för mig. Maten var jätte god och vad mätt man vart.
 
Sen var det dags för möte på nya jobbet, träffa alla kollegor och gå igenom allt som behövdes. Alla verkar jätte bra och trevliga så det känns kul. Mötet varade i drygt 1 timme sen åkte vi och tittade på våran brukares lägenhet sen fick jag skjus hem av madde.
 
Gick över en snabbis till mina föräldrar då kläderna som mamma och jag beställt från hm hade kommit. Allt satt perfekt, lägger upp bilder på de i morrn.
 
Resten av dagen/kvällen har varit lugnt, sambon var nöjd när han kom hem från jobbet då hans bil gått igenom besiktningen med blanka papper. Ska glo på CSI NY i kväll annars så händer det inte så mkt. Med andra ord så har det varit en bra start på veckan.
/M

Ditt ord
Postat av: Doris

Fin bild! :D

2013-01-28 @ 19:16:23
URL: http://pilsnerdoris.blogg.se
Postat av: Sara

Finis :)

2013-01-28 @ 19:42:43
URL: http://saralundins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0